24/3
2013-03-24 / 15:20:37 / Allmänt

Hallå!
 
Nu var den här helgen över.. lite skönt tycker jag ;)
Jag som ska åka hem på tisdag! haha..
Har tvättstugan snart kl 16 sen ska jag bara ta det lungt ikväll.
Imorgon öppnar jag tidigt på jobbet sen har vi APT möte .
 
Ska börja packa också behöver inte ta med mig så mycket kläder då man ska vara i stugan bara =)
 
Jag och älskling har iaf utnyttjat våra resecheckar nu, 28e Maj åker jag och Viktor ner till Malta faktiskt, till brorsan och hälsar på 1 en vecka, får även fira viktors 24 års dag där nere också! Kommer hem den 4e juni och den 6e fyller ju jag år:)
 
Ska bli jätteskönt, börja sommaren med en veckas semester nere på Malta. Ska även bo hos bror, så våra flygbiljetter var så gott som gratis:) haha så nice!!!
 

 
bilder från när jag var på Malta sist:) 2009 tror jag det var!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: