21/4
2013-04-21 / 12:41:38 / Allmänt

Hallå!:)

Söndag igen, och snart är Therese här! Hon kommer ner till Sthlm idag, på en snabbvisit, hon åker dessvärre hem igen imorgon men hon ska sova här inatt hos mig, ska bli underbart att få träffa henne igen! Vi tänkte gå på en promenad och sen ska vi sola och laga middag!:) mysigt!

Om 1 vecka ska jag klippa mig, jag har bestämt mig nu exakt hur jag ska ha det ;) men det blir en överraskning! Ni kommer få se :) Är lite nervös men jag vet att det kommer bli fint.
Ska faktiskt klippa mig här där jag bor, har en frisör som ligger 3 min ifrån mig :)

Denna helg har varit superlugn och skön, igårkväll spelade jag och älskling monopol , åt massa gott och drack vin:)

Nu ska jag äta lite lunch!
puss:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: