4/7
2013-07-04 / 14:25:25 / Allmänt

Haaallå!!
 
Är det någon som saknat mig och vill att jag ska börja blogga igen?
Har ingen motivation till det ;) men bara om ni vill så känns det roligare att skriva.
 
Det har hänt ganska mycket sen jag sist skrev här.
Har fått nytt jobb, och börjar jobba mitt i stan den 5e augusti.
Har hunnit med att vara på Malta en vecka med min älskling , det var slutet av Maj dock.
Har varit på underbara SUMMERBURST som var hur grymt som helst med underbara vänner.
Varit på kryssning med bästa syster och Petra.
 
och idag var min sista dag på jobbet med barnen.. mina småälsklingar , som jag kommer sakna. Gick därifrån med tårar i ögonen, usch va jag grina.
Imorgon har jag semester och imorgon drar jag,viktor,sammy och emelie till Skara Sommarland, hyrt stuga och ska på sommarlandet på lördag. Hej 4 år igen. Kommer bli så jäkla kul!
 
Men vill ni att jag börjar skriva och lägga ut massa bilder igen så kommentera gärna:D annars kommer jag skita i det ;)
 
 

4 Kommentarer
Pia:

Ja, blogga :)



SKRIVET DEN: 2013-07-05 KL: 10:40:19
Lisa:

Ja skulle vara jättekul om du börjar blogga igen :)



SKRIVET DEN: 2013-07-05 KL: 13:52:23
Hanna:

Neej! du får inte sluta :)



SKRIVET DEN: 2013-07-08 KL: 09:39:55
Emma:

Blogga :D



SKRIVET DEN: 2013-07-10 KL: 09:37:41



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: