4/5
2013-05-04 / 11:49:25 / Allmänt

Hallå!

Lördag och ännu är man inte helt frisk.
Blev sjuk i tisdags och man är ju inte helt på topp.
Får panik utav att jag inte kan träna. Jag har ju kört mina 5 pass i veckan och inte varit sjuk på hur länge som helst?! Känner mig ful och äcklig som inte tränat på länge nu. Usch!

Längtar tills jag blir frisk och få köra på som vanligt!
Viktor är iaf i Östersund i helgen och fira sin pappa som fyllde år igår och träffa sin familj :)

Idag blir det lugna puckar och nu jäklar ska jag bli frisk!

24 dagarkvartillMalta!

Btw jag har ju klippt mig kort! Då menar jag kort!


1 Kommentarer
Sara:

Snygg frisyr. Den passar dej. Men visst har du gått ner mer i vikt. Vad väger du nu? Måste vara pyton att inte kunna träna. Krya på dej. :)



SKRIVET DEN: 2013-05-05 KL: 16:07:42



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: