26/5
2013-05-26 / 11:19:51 / Allmänt

Söndag och morsdag!!

Igår på morgonen kom Emma och hennes sambo förbi , hon överraska mig :D haha jag skulle ut och springa runt vinterviken men det var bara svira om till kläder! Vi drog och käkade tillsammans! Så trevligt!!
Dom skulle åka till marmaris igår :) men snart är det summerburst så då får jag träffa dom bästa tjejerna :D

Senare kom Patrick och Sofia hit! Vi bjöd på grillat och bakpotatis! Så gott! Underbart med grillat!

Idag skulle jag egentligen slinga håret men frisören blev sjuk så jag får ta någon ny tid senare!
Ska iaf tvätta idag och sen packa!!
Ska bli så skönt att få komma iväg efter allt som varit på jobbet och så.

Vill iaf säga grattis tills världens bästa mamma på morsdag! Jag älskar dig och uppskattar allt du gör !! Du är världens bästa och förtjänar det bästa! <3


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: