21/3
2013-03-21 / 20:24:28 / Allmänt

Snart helg och snaaaart tisdag haha. Längtar faktiskt!! Då jag och syster ska flyga hem till östersund på tis kväll :)
20:55 går planet mot östersund! Sen möter mamma oss :) sen åker vi till stugan på onsdag!!
Ska bli UNDERBAART att få va ledig ch fira påsk! Jag och syrran ska ta med oss träningskläderna också ;) kommer köra lite pass under veckan så vi inte tappar allt!!

Så i helgen blir det lugna puckar :)
Viktors pappa Mats är här hos oss, han kom igår och stannar tills sön! Dom ska se Sverige matchen som går på Friends arena imorgon!
Själv har jag tidig fredag och ska sen köra ett träningspass!

Igår när jag var på gymmet så var jag där själv!!! Helt sjukt från halv 4 till ungefär 16:45 .. Aldrig hänt förut :) haha

Och i söndags var jag och Viktor på finalen mellan HAMMARBY och SAIK!! Hammarby vann och det var heeeelt galet! Så jäkla kul!


1 Kommentarer
Marre:

Skönt att ha gymmet för sig själv! :)



SKRIVET DEN: 2013-03-23 KL: 13:21:39 URL: http://maaarree.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: