Träning/motivation
2013-01-10 / 19:35:25 / Allmänt

Hejsan :)

Gud vad jag är pigg, glad överpigg och det går så bra med träningen! 6 pass förra veckan och idag tränade jag mitt 3e pass! Var tvungen att vila i tisdag då jag hade tränat 6 dar i rad! Man känner att kroppen måste återhämta sig och vila! Helt slut körd!
Går så jäkla bra och idag sprang jag 4 km på hastighet 11,5 gissa om svetten rann? Sen massa styrka! Jag känner mig så himla stark! Äter ju inga kolhydrater , godis osv ja ni vet allt onyttigt!!!
Medans jag äter tonfisk, sallad, keso , kalkon ägg och min shake så sitter Viktor och äter godis eller något annat gott och vet ni vad jag blir inte ens SUGEN!!
Hur sjukt är inte det ? Har inte ätit socker sen nyår!
Och avstår alkohol helt nu i några veckor tänkte jag!

I helgen blir träning och bara soffan och massa mys!
Det ska bli kallt och komma massa snö så jag tänker inte gå ut! Tur att det tar 1 minut till gymmet från mig 😃!


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: