Sunday!!
2013-01-20 / 12:24:34 /

Hallå!

Soligt -4 i Stockholm idag! Igår var det -17!
Galet kallt!
Har tagit det lugnt i helgen! Tränat fredag och lördag och idag vilar jag :) har tvättstugan klockan 4 också!

Igår hade jag min unnardag!! En påse nappat med lakrits och en påse Ahlgrens bilar lakrits!!! Guuud så gott det var! Smällde i mig döm för fort så mådde ju nästan illa efteråt! Haha
Tillbaka till dieten igen ;) -4 kg har jag gått ner! Är stolt och så glad! Nu ska musklerna kommer fram ;) vilket den redan gjort lite också! Happy :))

Nu ser jag framemot en ny och härlig jobb och tränings vecka samt fredag och lön!! Då ska jag träffa Agnes!

Hoppas alla får en härlig söndag!


2 Kommentarer
Hanna:

Men snälla du. Vad väger du nu??...tycker du redan var smal...men du är ju skitsnygg nu ju :D Avundsjuk.



SKRIVET DEN: 2013-01-20 KL: 13:45:22
Marielle:

Haha!! Men jag hade ju gått upp lite under jul :) nu väger jag 65 :) är nöjd med min vikt nu:) men tränar ju ganska mkt styrka och muskler väger ju mer så egentligen bryr jag mig inte så mkt vad vågen säger utan hur min kropp ser ut i helhet :)



SKRIVET DEN: 2013-01-20 KL: 15:47:57 URL: http://mariellesanna.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: