Sjukling
2013-01-15 / 16:16:41 /

Hallå!!

Jaha då har man åkt på en fet förkylning,
Fattar inte varför just jag ska bli sjuk när jag äter nyttigt , tränar regelbundet osv.. Så kommer den här feber och jag är sängliggandes .
Halsen tar död på mig, dricker te med färsk ingefära och gjort det hela dagen!
Blir nog hemma från jobb imorgon med, jag hoppas jag kan jobba på torsdag. Har som inte råd att va hemma nu!! Jäkla skit liv :(

Blir nog ingen träning heller på denna vecka! Får se hur jag mår i helgen!! Jag som kommit igång så jäkla bra med mina pass nu!!
Nu ska jag bli frisk!!!!!!


1 Kommentarer
Saga:

Det brukar alltid hända mig :/ så fort jag kommit igång med träningen så blir jag sjuk. Man kanske går ut för hårt och äter för lite? Jag vet inte. Tråkigt är det i alla fall. Krya på dig!

Svar: Ah.. Men nu var det riktigt längesen jag var sjuk.. Så himla jobbigt när man kommit igång med träningen, dock har jag tränat 6 pass i veckan dom 2 senaste veckorna och nog tränat alldels för hårt plus att jag går på en annan kost också, så kanske därför:) Men idag mår jag mycket bättre! Febern är iaf borta och halsen mycket bättre!:) Tack Saga :)
Marielle



SKRIVET DEN: 2013-01-15 KL: 20:57:35 URL: http://sagaskrypin.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: