Fredagsmys
2013-01-11 / 20:54:51 / Allmänt

Äntligen fredag!!
Dock var det inte lika rolig dag på jobbet då vi haft barn som spytt:(
Torkat spya idag som sagt!
Peppar peppar *

Tränade när jag slutade och en 30-40 års kvinna börja prata med mig när jag stod och slängde med kettelbells och jag lyssna på musik men såg att hon prata med mig, tog av mig hörlurarna och då sa hon : men vad du sliter på bra!
Då sa jag bara , det gör jag alltid ! Går inte direkt till gymmet för att slapp träna!
Jag är bokstavligen dyngblöt!! Haha

När jag kom hem tog jag mig en varm dusch sen laga älsklingen mat! Lövbiff och sallad :) åh så gott!

Nu myser vi och jag tittar på gladiatorerna. :D

Puss :)


1 Kommentarer
Zeinab:

Vad fin du är Marre <3
Ledsen att jag inte kunnat höra av mig tidigare, blev trakasserad och hotad (och misshandlad för den delen!!) av mitt ex efter att jag förlovade mig tills nyligen då så jag har bytt nr, adress och har skyddade personuppgifter nu pga allt men nu när allt är över får jag börja kontakta mina vänner igen :) det var för riskabelt innan. Hur är läget? Saknat dig!
Här är mitt mobilnr: 0721-592497, jag blev av med alla mina nr när jag raderade de så inte han skulle hota mina vänner när han stal min telefon så nu har jag inte ditt :( hör av dig till mig om du har lust att ta en fika och umgås, som gamla goda tider <3 jag har stängt ner min Facebook oxå.
Puss & kram



SKRIVET DEN: 2013-01-14 KL: 11:09:19



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: