16/1
2013-01-16 / 11:19:33 / Allmänt

Hejsan!
 
onsdag och jag är hemma som sagt!
mår redan lite bättre i halsen och idag har jag ingen feber iaf.
Jag håller tummarna nu att jag kan få jobba imorgon. Men som jag känner mig just nu känns det som de iaf.
 
Har typ inte gjort nånting.
Sjukt tråkigt att va hemma när man är sjuk, bara vilat och druckigt te med färsk ingefära! Sjukt äckligt men jag pressade lite lime i så det smakar godare. Men det är riktigt bra för halsen om ni inte testat det och har halsont:)
 
Igår satt jag och titta på massa bilder från Tunisien. saknar INTE Tunisien, men saknar havet,värmen, kvällarna och även fast resan blev som den blev med allt strul haha så hade jag mysigt ändå med min älskling och vi fick faktiskt bo på 2 hotell under 1 vecka fast det blev ju längre eftersom vi inte fick flyga hem i tid, tänker tillbaka och det är lite roligt faktiskt haha:).
I höst ska vi åka någonannanstans. Vi har ju 3500:- i resecheckar som vi fick från SAS också:) Dom ska utnyttjas!!!
 

1 Kommentarer
Christina:

Haha Tunisien! Och Henke! <3
Vi måste ses snart!



SKRIVET DEN: 2013-02-22 KL: 18:19:29 URL: http://chog.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: