27/2
2013-02-27 / 16:26:08 / Allmänt

Hej!

Då har jag precis kommit hem! Har varit vid polishuset och fixat ett nytt pass! Alltså varför kan man aldrig få bli nöjd med sitt pass! Jag ser ut som en mördare/ rånare! As arg och allvarlig! Jg fick ju inte ens le. Helt sjukt! Jag hatar det.
Aja nu är det gjort iaf!!

Är så underbart värväder i Sthlm idag! Inte så mkt snö kvar nu och 8 plus! Jag älska det! Nu vill man ju ha sånt här väder jämt!
Boka spontan kryssning i förrgår också! Fredag bär det av 20:00 till Åbo med Sammy och Viktor! Ska faktiskt bli skoj:)
Sen frisören på fredag kl 14:00!
Jag ska färga och klippa! Resultat visas efter :) lovar! Är lite nervös för de jag ska göra och OM jag kommer att passa i det.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: