1/2
2013-02-01 / 19:22:12 / Allmänt

Hallå!

Just nu sitter jag hos Malin i Uppsala och smuttar på en god cider!
Skönt att åka ifrån Sthlm ett tag :)!
Vi ska dricka vin och äta lite kex & ost ikväll! Sen får vi se hur vi gör.

Har varit med Zizzi på djursjukhuset idag också, gick jättebra och vetrinären såg inga symtom på han, men vi fick massa bra tips och råd och så köpte vi med oss lite saker som vi ska testa och se om det blir någon förändringar.

Igår efter att jag hade tränat hämtade jag ut min svarta OÄKTA pälsjacka som jag beställt :) så snygg är den och jag gilla den jättemycket! Glad att det är oäkta päls också, skulle aldrig kunna bära något som har äkta päls, tänk alla små djur.. usch! så himla hemskt.

Ne nu ska vi fortsätta och prata strunt och mysa! TGIF!!

pusspåer:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: