Tunisien!
2012-09-08 / 19:25:20 / Allmänt

Hallå!:D
 
Jag vet inte om jag skrivit att jag och Viktor har bokat en resa till Tunisien:D?
Men vi satt och kollade massa förra helgen och har kollat bra nog var vi ska resa någonstans.
Sen förra söndagen så bokade han:D Åh jag är världens lyckligaste.
Det sjukaste av allt är att vi åker snart. 22 dagar kvar!! den 29e september kl 16:00 går flyget mot Tunisien.
 
Vi ska bo på ett hotell som heter Nesrine. Jättefint och nära till stranden.
Åh de är runt 34 grader och 25 i vattnet.
Nu i veckan så beställde jag en undervattens kamera också, så kommer ta massa bilder under vattnet:D
 
Men såhär ser det iaf ut där vi ska bo!
Vi kommer ha det sååååå mysigt, älsklingen och jag<3:)
 






0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: