sunshine!
2012-09-11 / 12:46:21 / Allmänt

Solen skiner och det är 23,6 grader ute.
Jag vet inte sist när det regnade här i Stockholm. Förra fredagen tror jag.
Det är riktigt fint väder!:)
 
Sitter och dricker en kopp kaffe och ligger här i soffan.
Ringde till jobbet förut och sa att jag kommer imorgon, öppning har jag också.
Härligt!
 
På lördag så kommer Rebecca och Marcus hit på middag!
Kommer bli mysigt! Jag avslöjar inte ännu vad jag ska laga för middag;) Det får ni se på lördag:)
Men gott blir det nog, varmrätt och efterätt ska lagas!
 
Fick i.a.f min undervattens kamera igår! Så Viktor hämtade den, det kändes riktigt konstigt att stoppa ner den i vattnet, gjorde nästan ont i hjärtat. haha.. Har liksom aldrig stoppat ner en kamera i vattnet.
Men den funkade hur bra som helst, och blir nog jättebra bilder!
 
Ska gå ut och ta lite luft tänkte jag också, ska ändå gå förbi djuraffären och köpa kattsand!
 

Fina Rebecca och Marcus:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: