Sick..
2012-09-10 / 11:34:05 / Allmänt

Hej!
 
Som jag skrev igår mådde jag inte alls bra, och imorse när jag vakna och klockan ringde, så var jag alldels svettig och helt yr.
Hade samtidigt frossa och min näsa var alldels täppt.
Ringde direkt till jobbet och sa att jag är hemma idag och imorgon. Vilket inte är så bra då vi har APT-möte idag också. Aja första gången jag missar det sen jag börja.
Alltså jag blir så JÄVLA ursäkta mig men trött på det här.
Okej nu var det ett tag sen jag var sjuk, typ innan sommaren, men när jag kommer igång så jäkla bra med träningen och verkligen orkar. och allt går så bra så ska den här skiten komma!
 
Åh jag blir så ARG!
Jag hoppas detta inte håller i sig länge, jag som äter nyttig, tar c-vitamintabelett varje morgon! aja , bara att gilla läget, jag har ju haft 2 inskolningar dom två senaste veckorna också, nya baciller, och vissa är ju faktiskt hyffsat förkylda.
 
Nu ska jag vila, vila vila och vila. Så jag förhoppningsvis kan ta mig till jobbet på onsdag!
 
 
 
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: