6/9
2012-09-06 / 18:26:59 / Allmänt

Hallå!
 
Här händer det inte så mycket.
Men tycker min blogg är så otroligt tråkig och har ingen energi till att skriva.
Min energi har gått mer åt träningen vilket känns så jäkla bra!
 
Har tränat nu 4 gånger i veckan sen 3 veckor tbx. Jag är så jäkla pepp, och man ser ju redan skillnad! wiho:) Allt går bara man vill!!
 
mån, ons,tors och lör är dem dagar jag kör!
 
Måndag: springer jag 6 km och sedan kör jag Easy Line. styrke maskiner 3*15 på varje maskin! Riktigt bra cirkelträning
Tisdag:. Vilo dag vilket är perfekt då jag alltid stänger sent på jobbet också.
Onsdag: Kör 10 km på wave maskin som tränar ben,rumpa samt armarna, rodden 2000 m och avslutar med hantlar och situps och armhävningar.
Torsdag: 10 km på wave maskin och rodden, sedan alla styrkemaskiner samt tränar rygg och mage!
Lördag: Löper och styrka.
 
Jag varvar ganska mycket, ,men lite sådär brukar mina träningspass se ut. Jag saknar faktiskt gruppträning men det är skönt att träna själv också och nu är jag så van vid detta gym:)
Sen avslutar jag såklart ALLTID med ett 10-15 minuters stretchings pass! Så viktigt är det.
 
Så nyss har jag ätit pasta och köttfärsås och sitter här med en hårinpackning och är trött i kroppen efter ett hårt träningspass!
Jag har blivit så mycket piggare , har svårt att somna på kvällen och vaknar tidigare innan väckarklockan ringer. Så underbart att man känner sig pigg och aldrig trött!!!
 
ÅH JAG ÄR SÅ GLAD!!
 
 

1 Kommentarer
Marre:

Grymt bra jobbat! Wave-maskinen är grymt bra, 10 km är inte illa!

Svar: Tack Marre:D !Nä verkligen inte :) Den är grym , älskar maskinen!
Marielle



SKRIVET DEN: 2012-09-06 KL: 20:46:40 URL: http://maaarree.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: