2/9
2012-09-02 / 16:20:59 / Allmänt

Heej!
 
Hade en jättetrevlig kväll igår, dock sluta den väldigt tidigt vilket var synd, men Agnes mådde inte så bra:) haha
Så vi åkte hem.
Idag har jag inte gjort nånting! verkligen ingenting.
Så skönt.
 
Jag och Viktor har bara legat och slöat och tittat på tv, tittat på sista minuten resor också, blir nog Tunisien eller Egyptien i höst. Lutar mer åt Tunisien så hoppas de, så underbart vacker de verka vara där, någon av er som varit där:)?
 
Känns underbart iaf att inte tvättstugan är bokad, att kylen och frysen är fullproppad med mat och att man inte behöver städa idag.
Bara gör ingenting.
Det är så skön känsla!
 
Imorgon är det ny arbetsvecka och jag har sovmorgon , underbart:)
 
Tänkte lägga upp bilder från gårdagen om en stund, dem kommer nångång innan kvällen iaf!
 
Stort GRATTIS till min vän Malin som fyller 22 idag! Snart ses vi stumpan!<3
 
 
 

2 Kommentarer
Malin:

Tack fina duuu :) ja snart ses vi, jag längtar! <3



SKRIVET DEN: 2012-09-02 KL: 19:25:59 URL: http://neverwithoutu.blogg.se
sofia:

ja det var den jackan jag hade på grönan :) Gummistövlarna? Dom är från en butik här i örebro som heter lauras house tror jag. Märket på stövlarna heter stylesnob :)

puss



SKRIVET DEN: 2012-09-03 KL: 11:07:59 URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: