20/9
2012-09-20 / 21:04:00 / Allmänt

hallå!

Äntligen fredag och helg imorgon! Det behöver jag efter denna vecka, har varit mycket och vi som bara är 1 förskola med en avdelning och är 4 personal och och har 2 resurs barn och våran resurs som var borta hela förra veckan och nu denna blir det jobbigt.
Vi har svårt att få tag på vikarier också eftersom vi oftast brukar vara bara vi på jobbet och har typ 2 vi kan ringa in.
Så varit lite jobbigt denna vecka plus med en förkylning och inte kunnat träna=(!

Jag har iaf vilat och tagit det lungt när jag kommit hem från jobbet, så jag hoppas jag kan köra något pass nästa vecka:)!

I helgen blir det lugna puckar, ska iaf träffa Agnes på lördag, vad vi hittar på får vi se. Ska nog åka hem till henne och bara mysa och sippra på vin och ta det lungt.
Nästa vecka ser ut såhär för mig, förhoppningsvis!

Mån: Börjar 9 , tänkte kliva upp 06:00 för att köra 1h på gymmet! (fårse hur kroppen mår)
Tis: Stänger på jobbet, ta det lungt.
Ons: jobba - Tvätta + träning.
Tors: jobba + träna.
Fre: Jobba till 16:15 sen åka in till stan med Agnes, shoppa nödvändigheter inför Tunisien, äta ute och dricka gott !:)
Lör: TUNISIEN<3

Åh jag längtar så mycket till Tunisien , behöver verkligen värme nu!

världens finaste och snällaste sambo<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: