1/9
2012-09-01 / 15:44:01 / Allmänt

Hallå September!

Ny månad och nya möjligheter ;) eller?
Den här månad ser jag faktiskt fram emot!

Imorse när jag vakna drog jag på mig träningskläderna och sprang till gymmet i regnet;)
Gick jättebra och träna! :)
Sen hem och duscha och äta frukost!

Har sedan städat lite och nyss fixat mig, ska faktiskt dricka lite vin ikväll, med Syster,Petra och Agnes! Mysigt. Vi kanske ska till ett ställe som heter F12 dom har sista dagen som sommaröppet!

Kan inte bara sitta inne och får panik när det är grått trist och bara regnar, måste göra något!
Har massa bilder på mobilen också som jag försökte ladda upp via bloggappen, men går ju inte!!! aarrgghh varför funkar det inte? SKITAPP!

Får ladda upp dem imorgon då kanske, tar nog med mig min kamera ikväll också!

pusspåer:)

1 Kommentarer
emma:

Hur gör du dina lockar sådär:) ?

Svar: med en locktång från Chlas ohlsson för 149:- ;)
Marielle



SKRIVET DEN: 2012-09-01 KL: 17:44:44 URL: http://saema.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: