15/9
2012-09-15 / 14:27:54 / Allmänt

Hej allihopa:)
imorse vaknade jag kl 7, då Viktor klev upp och inte kunde sova mer, jag somnade till slut om, vägrade kliva upp och blev irri när jag inte kunde somna om, men låg och läste massa på mobilen så då blev jag till slut trött!

Klev upp vid 9 och åt frukost, sen började jag med storstädningen, dammsög, torkade golven , diskat och gjort rent ugnen, har nu såpa + vatten blandat och sprutat massa i ugnen och har på 100 grader, efter 20 min kan du ta en trasa och torka rent, då är den ren och fräsh=) så bra!

Just nu tar jag det lungt och kl 19 kommer syrran och Marcus!
Skriver imorgon vad jag bjöd på ;)!
Vad gör ni idag?:)

pusspåer!

bjuder på en gammal bild på mig och daddy:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: