12/9
2012-09-12 / 18:21:15 / Allmänt

Halloj!
 
Idag var man tillbaka på jobbet, kändes jättebra och alla barnen hade saknat mig:)! haha
Efter att jag hade slutat så mötte Hanna mig vid Zinken, hon har ju flyttat hit nu till Stockholm! Najs, så vi drog till Slussen och tog en kaffe och bara satt och prata om allt möjligt.
Hon kommer en sväng på mitt jobb imorgon för att träffa min chef, hon är sugen på att jobba på förskola:) skit kul ju!
 
Blir ingen träning denna vecka! Kanske lördag beronde hur jag känner mig.
Men när jag varit sjuk nu både mån och tis så är det likabra att ta en lugn vecka så kroppen hinner vila!
Så kan jag köra igång nästa måndag istället och köra min 4a pass i veckan:)
 
 
Hur länge brukar ni vänta efter att ha haft 3 dagar förkylning med feber osv innan ni tränar?
 
Nu ska jag äta lite mat sen vänta tills älsklingen kommer hem!
                                        Världens finaste pojkvän!! <3
puss:)
 
 

1 Kommentarer
Anonym:

Bara man inte har ont i halsen kan man träna, tycker jag :)!



SKRIVET DEN: 2012-09-12 KL: 20:54:56



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: