22/11
2012-11-22 / 20:13:03 / Allmänt

Hallå!!

Idag har jag jobbat som vanligt!
Och det gick bra tills sista timmen va kvar!
Förstår inte hur vissa tänker när dom pratat och hur dem säger det! Blir så otroligt irriterad och less.
Sen var tågen försenade och det var ju " hala spår" suck! Mycket folk, varmt äckligt och ja! Usch!
Kommer hem och byter om snabbt och sticker till gymmet! Viktors 3 polare var här och när jag sen kommer tillbaka från gymmet äcklig svettig och allmänt less så är det ännu mer folk!
Trött och hungrig!
Viktor som ska på SHM både idag och imorgon! Fusk ju :)

Hoppas dom får roligt ikväll!

Nu ligger jag i soffan och tittar på tv!även fast jag är ledig imorgon så ska jag upp 06:45 ! Tvätta!!!!!
Sen kommer mamma och pappa :D


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: