20/11
2012-11-20 / 19:40:04 / Allmänt

Hallå!!

Så var det snart onsdag redan då!!
Hur fort går inte dagarna ? Skrämmande ju! Rullar ju på som bara den.
Har varit riktigt lugnt idag på jobbet och imorgon har jag tidig dag :) igen!!
Blir träning sen slänga in färg bomb i mitt hår. Känns som det är ljusare och att jag måste färga en gång till. Men fick en färg bomb av Agnes så de ska jag slänga in i håret och se om det blir
bättre!

Jag som trodde jag hade boka tvätt stugan 16-20 tills på torsdag! Går ner och tittar och vimsig som man är har jag bokat 13-16 !!!! Bra gjort marielle. Jobbar till 16:15 på torsdag så jag förstår inte hur jag kunde boka den tiden. Och hela veckan är full bokad!
Men eftersom jag är ledig på fredag så fick jag boka 07:00-10:00 tiden! Hade verkligen inget val. Vill ju inte tvätta på eftermiddagen då mamma och pappa är här!
Men får kliva upp och tvätta tidigt!!!

Har nyss duschat , fryser så himla mycket nu på kvällarna. Önska jag hade ett badkar!!!!
Duscha så det blev ånga haha riktigt hett !!

Ne nu ska jag och Viktor mysa sen lägga oss tidigt! Öpnnar ju 7 imorgon!
Pusss hej!


1 Kommentarer
Marre:

Vad go du är, Marielle! Tack, fina du! <3



SKRIVET DEN: 2012-11-20 KL: 21:25:20 URL: http://maaarree.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: