14/11
2012-11-14 / 12:02:37 / Allmänt

Hallå!!

Här ekar det som vanligt!
Sitter nästan inget vid datorn eftersom den är så seg och det känns som den ska braka lös snart.. Då är det inte så kul.

Jag jobbar, tränar , sova. Ser mina dagar ut för tillfället !!
Haha, myser med älskling också såklart!!
Ska lägga upp bilder från helgen som va då vi var på Berns och röjde till Eric prydz! Så grymt var det:)

Idag slutr jag 15 ska hem direkt och byta om och gå och gymma sen handla lite och laga middag :)
Är så sugen på glögg så ska nog köpa en flaska !!
I helgen blir det lungt! Vill bara va hemma och göra ingenting. Sova länge , slappa äta god mat och göra absolut ingenting. Lite träning då men annars ska jag slöa ;)


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: