träna träna och träna
2012-05-09 / 17:15:21 / Allmänt

Tjena.

hur mår ni?
jag lever, jobbar och tränar skiten ur mig själv.
tränade så jag höll på att dö igår!
Idag när jag gick ner till gymmet för att knyta på mig skorna så ser jag att jag har en av mina träningsskor och en Nike grå sko som inte alls var min!
Sprang hem för att se om den andra låg hemma, men icke!
Och dessutom hade jag tagit någonannans sko. Så nu skrev jag en lapp på gymmet och hoppas den personen som jag tog den gråa träningskon av igår har min adidas sko.

Blev sjukt less på mig själv, kunde ju inte gå därifrån och inte ha tränat, så jag hade inga skor nu när jag tränade haha! Såg så sjukt fult ut, och dessutom kunde jag inte springa som jag ville.
Så körde styrka i en timme.
Aja, bättre än inget alls.
Nu hoppas jag personen ringer!! Vill ju ha min ena sko tillbaka:(

Idag var vi till Äventyrsparken med våra bästa krusbärs barn, vi blev intervjuvade av Volvia, som tog kort och filma oss, sen kom TV4 dit, och filma oss, titta gärna ikväll kl 19:15 så ser ni våra underbara barn!!!=)
duktiga!!!


1 Kommentarer
Marre:

Haha fan vad jobbigt läge det där med skon... :p



SKRIVET DEN: 2012-05-10 KL: 21:04:31 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: