Friday!!
2012-05-11 / 19:25:18 / Allmänt

Hallå!

Äntligen heeelg!
Skönt.

Har fortfarande inte fått tillbaka min träningssko, och jag har inte råd att köpa nya träningsskor nu heller. FYFAN, är så ledsen och arg. Jag ska gå ner på gymmet igen och kolla om någon lagt tillbaka den. fyfan=(
Vill kunna träna i helgen.

Stängde idag på jobbet, älsklingen kom vid 17 sen tog vi en promenad till Liljeholmen och handlade lite.

Helgen är inte planerad, ska nog bara ta det lungt.
den 13e Juli åker Mamma, Pappa, Jag,Viktor,Rebecca och Markus och hoppas Christian kommer också på båtresa över helgen, vi ska fira bästa pappa som blivit 60 år!
Ser verkligen fram emot det. Ska bli superkul! Och jag går på semester den 12e dagen innan. Min semester börjar sjukt bra.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: