7/5
2012-05-07 / 22:38:10 / Allmänt

Hallå!

Ny vecka och idag öppnade jag och sen hade jag Krisgruppsmöte på jobbet 9:30-11 sen APT-möte från 15-19 är så jäkla slut i huvudet alltså.
Är såå trött.
Ska bli skönt att sova!!

Har varit underbart väder också.
I helgen så var vi ju på Sydpoolen badet, det SÖG, två rutschkanor och sen en vågmaskin,haha så jävla dåligt.
Vi badade i 1h sen drog vi därifrån 100:- inträde, då kan jag säga att Storsjöbadet i Östersund är ju dubbelt så mycket roligare.

Sen drog jag till syrran och drack vin med Petra,Anna och bästa syster=)
Trevligt.

Har annars haft en nice helg,
är väldigt glad och lycklig , har världens bästa kille och så glad för att det går så jäkla bra med träningen.:D
har tränat 4 dagar i veckan och den 1a September ska jag springa TJEJMILEN! De ni;)

Igår var jag och Viktor på Hammarby - Varberg, så jäkla roligt och det var grymt väder. 1-1 blev det.
Så sugen på att börja spela fotboll när jag såg matchen.



1 Kommentarer
Anonym:

sööt :)



SKRIVET DEN: 2012-05-07 KL: 23:15:22 URL: http://sofiahellbom.bubbleroom.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: