25/5
2012-05-25 / 23:17:58 / Allmänt

Hallå!

Hur mår ni? underbart väder det har varit exakt hela veckan.
Har varit ute ganska mycket med barnen, och gjort massa mysiga utflykter.
Varit vid slottet, och kungsträdgården vi såg ju dopet. Mysigt!

Idag hade jag tidig dag, drog en snabb sväng på stan med Agnes, var sådär shoppingsugen, men jag leta efter nya shorts och en lång klänning som jag vill ha på Midsommar, och den köpte jag, helt underbart fin!
Ska ta kort så ni får se.
och det andra jag köpte, sen har jag köpt present till Viktor också:) hihi.

Imorgon blir det nog en sväng in på stan, Viktors pappa från Östersund är här och hälsar på också!
Sen ska jag hinna med att träffa Jens och kanske Malin:D ska bli skoj!!!

Köpte en jättefin lång svart klänning från gina idag också, var perfekt i storleken men jag är ju ganska lång så den var för kort, så får byta haha. såg roligt ut!!

Ska försöka bli bättre med kort iaf.

Usch vad trött jag är, kommer somna tidigt ikväll, så man är pigg imorgon:)

1 vecka kvar till Avicii!!! pepp.

pusspåer!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: