21/5
2012-05-21 / 20:48:41 / Allmänt

Glömde lägga upp inlägget igår så jag la upp söndagens inlägg idag istället.

Igår blev de en konstig dag och lång, efter att jag och älsklingen varit ute på promenad och sen handlat och kommer hem så får Viktor jätteont i hjärtat och kan knappt andas och ont i ryggen , kan knappt stå upp. Står och dammsuger och ser hur ont han har. Får panik.
Säger åt han att han ska ringa sjukvårdsupplysningen men gör inte det.

Aja tänkte jag de blir nog bättre, ställer
mig i köket och lagar matlådor till Viktor, snäll som man är :)!
Men det bli bara värre för Viktor och han ringde sjukvårdsupplysningen och dem sa direkt att vi skulle åka in på akuten. Så de gör vi,
Vi var där innan 20:00 och kom hem 05:15 imorse. Helt sjukt. Så idag tog jag ledigt!
Vägra lämna honom och se hans smärta och ha ont. Vägra! Satt med honom hela natten och sen fick vi åka hem. Känns skönt att han inte behövde stanna kvar. Hoppas de släpper bara och blir bättre.

Blev lite mycket skrivit här nu haha.
Ska jobba imorgon och resten av veckan!
Nu ska jag ta hand om min älskling!
Puss :)


1 Kommentarer
Marre:

Nja lite grand bara, mest byggt muskler som jag nämnt tidigare :p Men ja, träningsberoende har jag blivit och jag älskar det! :)



SKRIVET DEN: 2012-05-21 KL: 22:46:36 URL: http://maaarree.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: