18/5
2012-05-18 / 13:31:53 / Allmänt

Hallå folket!

Vaknade vid 9:30 imorse, skönt att sova ut!
Gick upp och koka havregrynsgröt , bra start på dagen, gick sen ner till gymmet och tränade skiten ur mig. Som vanligt alltså.
Shit alltså vad jag kommit igång bra med träning, är så glad!
Är lite pirrig för att jag ska springa tjejmilen, men jag har ju hela sommaren att träna träna träna. Men egentligen vill jag bara springa för att genomföra det och att det är coolt dessutom. Bryr mig faktiskt inte så mycket om tiden=).

Fick ju ledigt i onsdags, vi hade planeringsdag och sen käka vi på den Grekiska kolgrillsbaren, svin goott. och trevligt.
Igår tog vi det lungt, jag Viktor och Sammy gick ut och åt och kollade hockeymatchen som Sverige förlorade. (tråkigt!)
Vi åt på olearys!:)

Vi har även planerat in att vi ska åka på Skara Sommarland i sommar, jag viktor sammy och hans flickvän! , en helg. Vi ska boka en stuga där. Kommer ihåg när man var där när man var liten, shit vad skoj. Det är ju as stor vattenpark. haha blir som en liten unge igen. Ser iaf framemot det!

Snart ska jag börja fixa mig lite, sen ska jag hänga med Agnes:D!
Får se vad vi gör, lite vin blire iaf;)

puss & ha en bra dag!:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: