1/5
2012-05-01 / 15:31:59 / Allmänt

1a MAJ och solen skiner och det är 20 grader här i huvudstaden, folk går i t-shirt och shorts, parkerna är fyllda med folk och det är underbart!
Jag älskar solen, äntligen är värmen här.

I helgen har jag shoppat, 2 par skitsnygga jeans, klänning, en snygg topp, smink, skor.
Kan visa sen om jag orkar knäppa kort.

Jag och Viktor åkt in till stan idag tidigt, sen gick vi till gamla stan, åt glass, satte oss vid vattnet. Hur mysigt som helst, och i kungsträdgården så har alla träden blommat, så himla vackert och fint!!!

Skönt att vara ledig idag också för den delen.
fan vad tråkig min blogg är, det tycker ni väl också?
vad skulle ni vilja se mer utav av? kom gärna med tips, för jag har ingen aning. haha

pusspåer:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: