blir aldrig frisk.
2012-03-22 / 16:23:01 / Allmänt

Jag blir aldrig frisk.
Sen jag var sjuk förra veckan så har jag gått omkring och snorat och hoppas att det ska gå över.
Igår när jag vakna och skulle åka till jobbet hade jag jätteont i halsen, och det känns som ett rivjärn när jag hostar.
Så fruktansvärt ont.

Imorse när jag vakna så svettades jag som en gris, och fick inte i mig frukost.
Så idag blev jag hemma och imorgon.
Febern har gått ner nu. Men jag är verkligen ledsen, och så trött på detta nu. När förkylningen gått över så ska någonting annat komma.. :(
Kan jag snälla få bli frisk.

Har iaf köpt massa c-vitaminer dryck och järntabletter plus att jag tar KanJang, hjälper inte detta nu så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till.

Blir frustrerad och ledsen..

1 vecka kvar tills min kära broder kommer till Stockholm.
Nu ska jag och Viktor bli friska så vi kan ha roligt nästa helg.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: