5/3
2012-03-05 / 20:08:55 / Allmänt

Hallå!!

Har inte orkat skriva nånting nu i helgen då vi haft besök och varit på det grymmaste spelningen i Globen!
Säger bara FYFAN vad jag tycker synd
Om dem som missade spelningen!
Avicii var så grym!!

Älsklingen skulle se honom i fredags men då ställde dem in eftersom en hel plattform rasade och ett 20 tal föll och fick åka in på sjukhus.. Tragiskt och dåligt!!

Jag tyckte så synd om mitt hjärta som
Längtat så länge efter att se Avicii så jag köpte biljett i sista sekund och han följde med!! :) hihi visst är man gullig?
Vi dansa från 22-03 haha! Åh vad kul vi hade!!

Mamma och Pappa kom i fredags! Jag och syster åkte ut till Solna och sen mötte vi upp dem, drack vin och gick på en bar och sjöng kareoke hela kvällen! Sjukt kul haha!

Har iaf jobbat från 7-19:00 idag och är sjukt trött efter denna helg och ligger i soffan just nu!

Lägger upp bilder från helgen i veckan!

Jag har världens finaste älskling!
Viktor <3


1 Kommentarer
Sara:

Åh, vilket fint kort! :)



SKRIVET DEN: 2012-03-06 KL: 20:41:43 URL: http://sarajac.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: