28/3
2012-03-28 / 19:52:18 / Allmänt

Hallå snyggingar..

haha shit vad jag är värdelös på att skriva här,
bättring ska det bli , jag lovar.
Har inte orkat att sitta så mycket vid datorn när jag varit sjuk på senaste.
Men nu är jag frisk:D

Har dock inte tränat ett skit. Får ta nya tag efter påsken!:)

Imorgon kommer min fina bror:D Han flyger från Malta imorgonkväll.
Är framme i Sthlm runt 00:30, så han kommer sent. Men på fredag ska vi ha förfest här hemma hos mig och Viktor. och massa folk ska komma. Ska bli så himla kul!
Är så taggad.
Lovar att jag ska ta mycket kort!

Har gått jättebra att jobba denna vecka iaf. Idag har vi varit vid slottet, Livrustkammaren! Eftersom vi jobbar med Prinsar och Prinsessor nu måste man ju kolla hur dom hade det förr i tiden och vad dom hade för kläder osv.
Är så himla glad att jag ansvarar för dom större barnen, så himla kul är det :D Världens snällaste och duktigaste barn.

Nästa tisdag går tåget från Stockholm 07:28 "hem" till Östersund.
Längtar så mycket till påsken nu, ska bli så kul:D wiiho!

Var till frisören i måndags också, klippte topparna och slinga håret, är riktigt ljus nu! Jag gillar det så mycket=)


världens finaste pojkvän<3!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: