23/3
2012-03-23 / 13:32:37 / Allmänt

Hallå!

Fredag och underbart väder, 18 grader här idag i Stockholm.
Mår mycket bättre idag, känner mig på bättringsväg iaf.
Ska nog gå ut och ta en liten promenad och få lite frisk luft, låg inne hela dagen igår.

Har ingen feber idag iaf, bara hostan som fortfarande är kvar.
Efter Påsk blir det nya tag med träning hoppas jag. Den 3e April går tåget mot Östersund, jag längtar att få komma hem till Mamma och Pappa och åka upp till stugan, mysa, köra skoter och vara med alla kusiner. Ska bli underbart.

Har inte tränat nu på 3 veckor.. men vad ska man göra när man mått så jävla dåligt.
Har varit så arg och ledsen som jag skrev här hemma för att jag inte kunnat gått ner till gymmet.
Blir arg för att jag ska få den här jävla förkylning.

Men nu ska jag tänka positivt. Har iaf hållt min vikt och det är det viktigaste.

Nu ska jag dricka upp min C-vitamin dryck och Järndrycken. peppapeppa nu vill Marielle bli frisk. inget mer förkylningar. Ber till gud.


2 Kommentarer
Marre:

Krya!



SKRIVET DEN: 2012-03-23 KL: 17:36:36 URL: http://maaarree.blogg.se/
saga:

Vilken sorts pulverdiet gick du på förut?:) Jag provade nutrilett ett tag men funkade inge bra :/



SKRIVET DEN: 2012-03-27 KL: 18:33:15 URL: http://sagaskrypin.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: