15/3
2012-03-15 / 20:02:44 / Allmänt

Hallå!

Nu mår jag äntligen bättre och det känns jättebra att kunna jobba!wiihoo..
Varit så himla underbart väder också hela veckan här i Stockholm och imorgon ska det vara sol också.
Imorgon slutar bästa Carolina hos oss:( Kommer sakna dig!
Som tur är så är du bara borta i 3 månader så i sommar ska vi hänga;).

Jag kan inte mer än att längta till sommaren..
Så mycket roligt som jag kommer göra!

Jag älskar att man har planerat in massa redan!

1a Juni spelar Avicii
2a Juni Deadmau5
15-16e Summerburst!!!
Pappa fyller 60 år och vi hela familjen ska åka på båtresa!
Östersund en sväng.
Malta för att hälsa på brorsan

jag längtar och det ska bli så jävla roligt.


Ska bli så underbart att få se Avicii igen :D!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: