12/3
2012-03-12 / 14:44:09 / Allmänt

Hallå!

Idag är jag hemma från jobbet. I lördags blev jag sjuk IGEN, är så fruktansvärt less på det här nu.
Att vara förkyld och gå runt och kallsvettas till och från.
Detta är min 5e gång som jag är sjuk sen jag flyttade ner till Stockholm.
helt sjukt alltså. Brukar inte va så här sjuk.

Mådde verkligen skit imorse, hade fixat mig för att dra på jobbet men när jag sen ska gå är jag helt yr och mår piss och vill bara lägga mig och grina.
Är verkligen så less.
Jag äter rätt , tränar , vad fan är det för fel på mig?:(

Fick en tid på vårdcentralen här där jag bor, betalade 200:- ,Sen titta hon i min hals och öron.
Hon sa att det är normalt att bli förkyld så många gånger som jag blivit, det tycker inte jag!
Sen sa hon att det inte var så konstigt eftersom jag jobbar på förskola, jag skratta faktiskt och sa, men 5 gånger sen Januari är onormalt att bli förkyld och må dåligt. Jag blev sjuk i Östersund 2 gånger kanske.
Det här är helt sjukt faktiskt.

Hon sa även att dem flesta haft detta förkylningsviruset i Sthlm, men jag bryr mig inte om dem, jag vill bli frisk och jag har blivit sjuk 5 gånger nu och mått skit dåligt.
Ne men gå hem & vila och ät massa c-vitaminer.

vet inte riktigt vad jag ska göra.. finns väl inte så mycket än att bara följa dessa råd.
Jag är trött på detta, kan inte träna, så fort jag bli frisk och tränar 3 gånger på en vecka blir jag sjuk igen..

Fint väder är det också, 12 plus och klarblå himmel.
Jag ligger i sängen och deppar ihop.
Jag vill kunna JOBBA.

jävla sjukdomar. dra åt skogen!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: