10/2
2012-03-10 / 12:10:44 / Allmänt

Hejsan alla fina!

Äntligen helg och den här helgen blir nog lugn!
Har inte planerat så mycket, ska träna och bara va:)
Har kommit igång med träningen nu igen , tränat i veckan och det har gått skitbra! Äntligen:)

Igår stängde jag på jobbet så blev mys med älsklingen när jag kom hem!:)
Idag ska vi ta en långpromenad sen får vi se :)

den 29e kommer min bror hem , han ska stanna här hos mig och Viktor den sista helgen av denna månad:D ska bli as kul, sen är det Påsk och då åker vi alla hem till östersund och sen upp till stugan! Längtar:)

Nästa lördag kommer Malin förhoppningsvis eller jag vill det. Det var så längesen och nu bor vi jättenära varandra!
Så hoppas du vill komma hjärtat!:)

Känner att jag inte hade så mycket vettigt att skriva om kanske.. börjar bli riktigt tråkigt här..
haha måste köpa en kamera också, hur länge har jag sagt det nu egentligen?:)
Jag ska!!



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: