9/4
2012-06-09 / 20:47:11 / Allmänt

Hallå!!

Igår var jag hemma från jobbet, blev jättedålig , fick feber och jätteförkyld!!!
Så har sovit, och tagit det lungt, knaprat alvedon och druckigt massa te och ätit halstabletter och kanjang!
Mår bättre idag och idag har Agnes varit hit en liten sväng, hon färgade utväxten på mig, så nu är jag superblond. haha..
Jag ska ringa och boka tid hos frisören på måndag och klippa bort allt det slitna som inte ser alltför fint ut!!!

Jag och älsklingen åt kinamat idag, mums:)
han har också jobbat idag, så jag har bara varit hemma och vilat.
Måste vila ut rejält denna helg för nästa helg är det Summerburst som gäller och då måste man ju va pigg och frisk!!
Grymt det kommer att bli, ledig fredag också:)

Här kommer lite bilder från vissa helgen/dagar som jag inte kunnat lägga upp. suck!!


Sammy taggar inför Avicii!!
image description
image description
image description
image description
image description
haha sötnos<3

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: