7/6
2012-06-07 / 13:37:03 / Allmänt

Hallå!!

Nu är man 22 barre.
Känns som vanligt.

Hade mindre bra födelsedag för Er som vill veta.
I tisdags efter jobbet hade jag och min syster och hennes kompis bestämt för att gå ut och sätta oss på en bar och bara ta något glas vin, så de gjorde vi.
Åkte hem till syster först och fick min present och sen drack vi 3 glas vin.
Sen åkte vi in till stan, vi gick på Soap bar. Aldrig varit där förut, och det var sjukt mycket folk.
Hade inte tänkt att direkt festa, och var helt normal när vi gick in, Petra beställde ett glas vin, så jag hann dricka 2 glas vitt vin där inne,
efter det andra glas vinet så svartnar det helt för mig, jag kommer inte ihåg hur jag gick därifrån, ett gäng tjejer hitta mig och ringe upp Viktor, åkte hem i taxi och spydde spydde och spydde,
var ledsen och arg.

Jag har alltså blivit drogad av någon jävla idiot inne på soap bar.
Jag spydde hela morgonen, hela dagen igår var yr och mådde så dåligt. Har aldrig varit bakis en endaste gång sen jag flytta hit ner. och jag som ALDRIG blir dålig när jag dricker vin.
Spyr fram till 23:00 min kropp är helt utmattad och slut.
Jag ringde sjukvårdsupplysningen och berätta exakt vad jag drack och hur mycket, och vilka sypmtom jag kände och att jag hade spytt hela dagen och allting.
Fick prata med 2 stycken och dem kom fram till att det är någon som hällt någon drog i mitt vinglas.
GHB tror jag dem sa att den hette, det är en såkallad " partydrog" kan ingenting om droger. Men oftast killar som häller i det eftersom dem vill utnyttja.

Jag har aldrig varit så ledsen och upprörd som jag var igår. på min födelsedag, kunde inte äta eller dricka nånting.

Är hemma idag från jobbet, det enda jag fått i mig idag är kräm och lite möjlk.
Ställde mig på vågen också, väger seriöst 61 kg nu!! har spytt ut hela min kropp känns det som.

Vill bara skriva ur mig detta.
Är glad att Viktor svara i telefon och bad dem att sätta mig i en taxi, var så ledsen.
Fick iaf en kamera,tröja,bodybutter kit med duschkräm,tvål,bodylotion osv. Sminkråd för 150 kr , trosor,presentkort på gina, kamerafodral , blommor och pengar av mamma och pappa.
väska och örhängen av syster.

Ska alltid täcka för handen nästa gång och ha koll hela tiden när jag går ut någonstans.
Förstår inte varför folk gör såhär.
Idioter.

Kan inte ladda upp bilder, vet inte vad det är för fel:(! jävla skit.

4 Kommentarer
Lisa W:

men fy fan, fick verkligen RYSNINGAR när jag läste det här inlägget... har inte läst din blogg på evigheter och tänkte att det skulle va kul att kolla den när jag kollade igenom min blogglista, men så fan heller... fy fan vad jag lider med dig :( jävla idioter det finns! du har iaf fått mig att tänka till lite, ska vara väldigt försiktig nu när jag är ute för man vet verkligen aldrig vad som kan hända... hoppas du mår bra nu iaf och att du slipper va med om nåt liknande igen! <3



SKRIVET DEN: 2012-06-09 KL: 13:13:16
Julia W ( T E A M R Y T T A R N A ):

Fyfan vad idiotiskt... Hoppas du äter upp dig igen och att du kommer må bättre snart!



SKRIVET DEN: 2012-06-09 KL: 19:27:26 URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Julia W ( T E A M R Y T T A R N A ):

Fyfan vad idiotiskt... Hoppas du äter upp dig igen och att du kommer må bättre snart!



SKRIVET DEN: 2012-06-09 KL: 19:27:26 URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Marielle Hansson:

Tack snälla du Lisa:(!!

Det var verkligen hemskt, har aldrig varit så ledsen och känt mig så himla dålig!! Fruktanssvärt var det. Jag mår lite bättre, men ändå svårt att släppa det som har hänt.

<3



SKRIVET DEN: 2012-06-09 KL: 20:42:08 URL: http://mariellesanna.blogg.se/



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: