3/6
2012-06-03 / 19:25:56 / Allmänt

JUNI månad, vad är det här för skitväder:'(
Regn och 7 grader typ.
fryser ihjäl, fyfan vilket skit. Dessutom spöregnar det verkligen nu också.
Gjorde det igår och idag.

I veckan blir det jobb, har APT möte imorgon också så blir en lång dag.
Sen är man ledig på onsdag plus att jag fyller ynka 22 år. jättemycket .. inte. känns lite men samtidigt skönt haha..
Viktor har varit och köpt massa presenter till mig idag haha!! undra vad det kan vara!!

I fredags var vi iaf på Avicii, jag,Agnes,Viktor , Sammy, Morgan mfl.
Vi drack lite här innan och sen tog vi oss mot Söderstadion i regn,blåst och ja skitväder.
Men vi var pepp iaf!
Albin Mayers spelade innan, och han suger. Inte bra alls.
Sen klev Avicii upp på scen, han är så jävla bra! Det var galet bra!! Nu har jag sett han 2 gånger detta år:)

Får hoppas att det är bra väder till Summerburst, bara 2 veckor kvar tills det är.

Igår var vi och bowlade, gick as bra och jag fick 305 poäng, Viktor vann och Sammy kom sist. haha !
Det var riktigt kul iaf, sen åt vi där:) riktigt mysigt.

Idag har jag tränat, sen kom storasyster hit så vi chillade bara.
och sen har jag och Viktor stått i köket i 2h och lagat massa mat.

Nu sitter jag och tittar på Bigbrother, må den bäste vinnaren vinna. Jag tror Hanna j vinner!!!

Någon som har problem med bilduppladningen här på BLOGG.se?
Jag får verkligen inte upp några bilder!!!! är så irriterad!!
Har inte kunnat ladda upp bilder på länge. Orkar inte byta blogg heller.
Fan också. Har ju massa bilder från helgen att visa Er!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: