30/6
2012-06-30 / 11:51:40 / Allmänt

Hej!!
 
Lördag och äntligen har man sovit ut ! sov till 10 idag, åh så skönt!
Gick upp och gjorde frukost, så det blev frukost på sängen, älsklingen uppskattade det väldigt mycket! hihi.
happ, igår var det typ 25 grader och sol , och nu är det regn och 15 ?
Jag och Viktor ska gå och se Ice Age 4 hahaha.. med 100 andra barn? eller.
kan ju hoppas på att det finns andra i våran ålder också, men dem är ju svin roliga , älskar både 1an 2an och 3an:D
 
Sen får vi se vad vi hittar på denna lördag:)
 
I torsdags fyllde min UNDERBARA PAPPA 60 år! oj så gammal han blivit ;) nädå!
Jag och Rebecca skickade fina blommor till honom, och den 13e Juli ska vi åka båtresa över helgen, så då ska han få sina presenter från oss!
Hoppas du hade en underbar dag igår pappa , jag älskar dig<3
 
Igår stängde jag på jobbet, sen när jag kom hem så städade älsklingen hela lägenheten, behövde inte hjälpa till, låg i sängen och vila, sen gick vi till fotbollsplanen och lira fotboll, shit vad roligt det var! :)
 
Här kommer gårdagens outfit!
 
älskar dig min fina Viktor<3
 

1 Kommentarer
saga:

Hej! jag måste fråga dig, du som gått ner så mycket och kämpat så fruktansvärt bra. Hur påverkades dina bröst i viktminskningen? Jag vill gå ner en del men mina bröst är redan små, en liten C. Jag är livrädd att de ska bli ännu mindre :/ så om det inte är en för personlig fråga så svara gärna!

Svar: Hej Saga!:)Det är klart att brösten blir mindre, jag har fått mindre bröst, men jag vill hellre ha det än stora bröst, är nöjd med hur min kropp är just nu och det är faktiskt mycket snyggare med små bröst;)
Men mina bröst har minskat en storlek iaf! bara att acceptera och man kan inte göra nånting åt det:)
Marielle



SKRIVET DEN: 2012-07-02 KL: 20:13:10 URL: http://sagaskrypin.devote.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: