28/6
2012-06-28 / 20:34:00 / Allmänt

Hej:)
 
Äntligen så har det varit super VARMT idag, jag som skrev att jag ville ha värme och sol!!
Så fick vi det hela dagen.
Helt underbart!!!
Har varit ute hela dagen, haft 13 barn denna vecka bara.
Helt otroligt vad lungt det är och nästa vecka kommer vi ha hälften av dessa och mindre.

och då jobbar man 11 dagar till!
 
Har iaf nyss duschat och sitter nu med hårinpackning, L'Oreal absolut repair!
Den är verkligen skitbra. 249:- jag kör med den 1 gång i veckan. och när jag använder den så sitter jag 2h.
Håret blir ju så jäkla lent och fint efteråt!
Nu ska jag låta mitt hår växa och gå regelbundet till frissan.
Det ser så skabbigt ut med slitna hårtoppar! värsta som finns.
Jag som ändå har så tjockt och hyffsat fint hår, vill gärna fortsätta ha det också.
 
Sprang iallafall runt Vinterviken efter jag och älsklingen hade ätit en god sallad!
5.09 km på 24 min och 48 sek!
Jag är nöjd, ni ska bara ser hur banan är och nästa gång ska jag ta bilder, det är MÖRDAR backar , men sjukt bra bana och inte för lång, sen vid vattnet, så fint!
 

Hoppas ni alla mår bra!
Nu vill jag ha helg:)
 
pusspåer
 
 
Inpackningen jag använder! testa den ni med om ni inte redan har den;)
dagens outfit!
innan löpturen=)
 

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: