27/6
2012-06-27 / 20:25:30 / Allmänt

Hallå!
 
Idag blev det 5km och magträning, gick as bra och springa, det bara sprutade svett om mig! haha
Så underbar känsla så det finns inte.
Gjorde nyss ett bildcollage på mig före och efter bilder, shit alltså, inte för att jag varit ett fetto, utan mullig mest, men fan så STOLT jag är över mig själv som gått ner dessa 15 kilo!
 
Alla ni som tror det verkligen inte går, det går, gå in för det så vet jag att NI också klarar det, vem som helst kan!
Var starka, ät rätt och träna regelbundet och unna dig något gott på helgerna!
 
Jag är glad för hur jag ser ut idag och trivs med min kropp!
:)
 
Snart är det helg, det kommer bli lungt och träning!
 
underbara barn man har på jobbet<3:)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: