25/6
2012-06-25 / 20:52:21 / Allmänt

Hallå!
 
Ny vecka och idag har vi haft en lugn dag, spöregnat idag också hela dagen, 11 barn!
Många har gått på semester. Snart får man själv gå! Ska bli underbart.
Började 9 idag, men åker tidigare till jobbet eftersom jag skulle köpa Swedish House Mafia biljetterna som släpptes 9:00 idag, heeeelt galet, satt i 15-20 min på att få biljett och till slut kom jag vidare med 2 biljetter!!!
En till mig och viktor, sen köpte Agnes en också. haha..
34.000 biljetter på 42 minuter ..hyffsat!
Men nu ska dom ju spela den 23e november också, fredagen! extra konsert, sjukt bra ju=)
 
Nu är min kamera fixad, fick fel minneskort på midsommar när jag köpte på Kjell & company!
Kul.. så fick ett nytt igår på Elgiganten, så nu lovar jag er att det kommer massor med bilder:D wiho
 
Har tränat idag iaf, så jävla skönt, sprang dock bara 4km, sen blev det mest styrka!
Nu känns det bra igen. pepp:)
 
Här ska tränas!!
 
fyfan vad skitig spegel, ser ut som jag har en stor fet finne i pannan haha så är det inte!!!!
ska rengöras NUU!

3 Kommentarer
Anonym:

Vad äter du för kost:)?



SKRIVET DEN: 2012-06-25 KL: 22:06:44
marielle:

Hehe:)
Roligt att du frågar,
jag äter som vanligt, kolhydrater, kött,fisk,sallad. Huvudsaken man tränar och äter som man ska så håller man vikten ;)



SKRIVET DEN: 2012-06-26 KL: 21:14:18 URL: http://mariellesanna.blogg.se
Anonym:

Om man vill gå ner då? ;)

Svar: Träna regelbundet och ät rätt så går du ner, du kan ju testa sån 2 veckors diet som kan hjälpa dig lite på traven:)!! Kram
Marielle



SKRIVET DEN: 2012-06-26 KL: 21:59:53



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: