14/6
2012-06-14 / 20:49:51 / Allmänt

Hejsan:)!

ÄNTLIGEN har man fått helg efter en hyffsad stressig vecka..
Haft 21 barn varje dag , men vi har ju världens bästa och finaste barn så det känns som hälften!
Dock lite stressigt när Christina som är avdelnings ansvarig och jag har fått styrt det mesta på avdelningen nu när hon är sjuk ! varit borta hela veckan.
Varit lillchef kan man säga haha..
Stressigt var nog i måndags iaf.
Men det har ju gått bra:)!

Känns sjukt underbart att vara ledig imorgon och att det är Summerburst i helgen, fyfasen vad nice det ska bli, att se och höra, Ingrosso, Alesso, Tiësto, Adrian lux, Nause mfl. Så jävla grymt. Jag älskar mitt liv :D!
Är så glad att jag flytta ner till Stockholm, kan skriva det hur många gånger som helst.
Det är så jävla vackert, och alla är trevliga!!
Som dem flesta säger att alla i Stockholm är sura och otrevliga! Så är det fan inte.
Vilket jag trodde själv när jag inte bodde här.
Stockholm är underbart.!!!!

Så tveka inte att flytta hit!
För övrigt så har jag inte kunnat träna i veckan för jag har haft världens förkylning men jag hoppas jag kan börja träna på måndag!!

Igår var jag till frissan och klippte av allt slitna, så jäkla nöjd blev jag, 270:- riksdaler bara.
Plus en stor inpackning.
Så nöjd!:)

Har försökt ladda upp bilder nu as länge men det går inte:(!
Fattar inte vad det är för FEL. Någon som kan hjälpa mig ??????



0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: