11/6
2012-06-11 / 18:12:32 / Allmänt

Hallå allihopa!!
Idag har man jobbat, jag Agnes och Carolina haha galet kul !! 20 barn på 3 galna 20 åringar så idag fick jag regera chef!!
Hade några föräldrasamtal på förmiddagen också!! Gick superbare!!:)
Slutade 15:00 åkte hem och sen till Liljeholmen med hopp om att få klippa mig direkt!
Fick en tid på onsdag kl 16 , sjukt slitet är det nu så ska bli nice att klippa det!!:)
Imorgon börjar jag 9, och EM ikväll, får ej missa!!! Heja på Sverige;)
Har picknick imorgon med bästa krusbär och alla fina föräldrar, vi ska vara i Tanto kommer bli mysigt!
Fredag är jag ledig!! Så blir en kort vecka :D SUMMERBURST!!!!!!!
Underbart väder här i Stoockholm!! Sjukt varmt 22 dagar till semester imorgon!!:D
Bloggar från ipaden :)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: