sunday morning!
2012-07-22 / 10:01:14 / Allmänt

Hallå:)

Underbart, klockan är 10 och det är redan 20,3 grader ute!
Jag ska äta lite gröt sen ska ska jag gå ut och lägga mig och sola!
Senare idag ska jag hinna med att träna sen ska det tvättas för fullt!
Söndagar känns sega så det känns skönt att man har något att göra!

Igår blev det massa mys med älsklingen, låg i sängen hela kvällen och titta på serie och bara myste.
Det bästa att höra är när han viskar i mitt öra hur mycket han älskar mig och säger hur fin jag är och betyder allt.
Jag har hittat min kärlek, älskar dig så mycket fina Viktor.
Med dig vill jag resa jorden runt, skaffa lägenhet, skaffa barn. Ah ta det lungt nu , ska inte ha barn ännu, men ni förstår nog,
Du är perfekt Viktor.<3




0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: