9/7
2012-07-09 / 21:31:48 / Allmänt

Om man inte har världens förkylning eller feber och skit så ska man få något annat skit i sig, som är så jävla typiskt!
Har för första gången fått urinvägsinfektion!
Som jag aldrig haft förut, eller vet hur det känns eller ska kännas.
Men nu vet jag, fyfan för allt sånt här skit.
Kände något konstigt i lördag och sprang på toa hundra gången och samma igår, kändes lite bättre idag, men sen efter jag tränat ett hårt pass så får jag ont i hela magen och känns som någon sticker mig med 1000 knivar i ryggen.

Ringde vårdcentralen och dem boka in mig direkt på närakuten på Liljeholmen och dem konstaterade direkt att jag hade fått urinvägsinfektion. Så nu ska jag äta antibiotika i 5 dagar.
Hur less kan man inte bli?
Aja, nu har jag fått det och känner mig lugn.
för 3 h hade jag panik och ringde såklart mamma, haha och grina.
och smsa älsklingen som en tok.
När han inte är hemma och alltid bruka ta hand om mig så kommer det här.

Men känns mycket bättre nu och har nog druckigt 1l tranbärsjuice snart haha.

Ska snart lägga mig i sängen , mys med katterna inatt!
saknar redan min fina Viktor!
älskar dig <3

1 Kommentarer
Marre:

Fy, urinvägsinfketion är hemskt! :( Hoppas det är bättre nu!

Svar: Ja fyfan=(!Det är bättre och det är borta nu också:)
Marielle



SKRIVET DEN: 2012-07-16 KL: 20:14:35 URL: http://maaarree.blogg.se



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: